

Funkcionalnosti e-klub aplikacije
Funkcionalnosti e-klub aplikacije
Ušteda Vašeg vremena i novca
Svaki voditelj, trener ili predsjednik kluba, uz svakodnevne obaveze, najviše vremena, energije te, na kraju i novca, gubi na administraciju. Umjesto da planira događanja i vodi treninge te druge važne radnje za klub, mora se baviti vođenjem popisa članova, uplatama članarina, raznim potvrdama statusa članova te svim drugim “papirnatim pitanjima”, i to većinom u registratorima, bilježnicama i raznim Excell tablicama. Tome je sada napokon došao kraj jer je tu web aplikacija e-klub koja rješava sva ta pitanja u Cloud aplikaciji te je potrebno imati jedan od uređaja (računalo, laptop, tablet ili pametni telefon) i pristup internetu. WEB aplikacija e-klub je dostupna 24 sata, mobilno, s bilo kojeg mjesta.
Kada se član jednom upiše u aplikaciju, njemu se dodaju, uz osnovne osobne informacije, i razne napomene (zdravstveno stanje i sve ostale potrebne informacije za uspješno određivanje načina treninga). Uz to, sustav ima i dokument menadžment modul u kojem se uz svakog člana dodaje i digitalna dokumentacija dobivena od člana, a koja se više ne mora čuvati papirnato, već je uvijek dostupna administratoru na serveru i u bilo koje vrijeme te na bilo kojem uređaju.
Administrator jednostavno kreira programe vježbanja i razne grupe (ovisno o sposobnosti polaznika) i onda upravlja i komunicira s njima. Programi i grupe su temelj za određivanje visine obaveza/članarina članovima te temeljem toga se kreiraju uplatnice s 2D bar kodom za plaćanje putem digitalnih bankarstava i njihovo slanje na e-mailove članovima. Te grupe su i temelj za slanje obavijesti o promjeni termina treninga ili o nekim drugim važnim novostima.
Također se pojednostavljuje digitalna izrada popisa članova koji se mora voditi. Ukoliko vodstvo kluba želi, može se dati i pristup profilu svakom pojedinom članu u web aplikaciji. Na taj način svaki član može unutar svog profila vidjeti svoje osobne podatke, ispraviti ih ili nadopuniti te pregledati povijest svojih uplata i nepodmirenih obveza, a jedna od bitnih opcija je i mogućnost samostalnog dodavanja/upload-a (digitalno) osobnih dokumenata na svoj profil te time olakšati rad administratorima kluba. Time se članovima kluba daje dodatna veza s klubom i veći osjećaj pripadnosti.
Ušteda Vašeg vremena i novca
Svaki voditelj, trener ili predsjednik kluba, uz svakodnevne obaveze, najviše vremena, energije te, na kraju i novca, gubi na administraciju. Umjesto da planira događanja i vodi treninge te druge važne radnje za klub, mora se baviti vođenjem popisa članova, uplatama članarina, raznim potvrdama statusa članova te svim drugim “papirnatim pitanjima”, i to većinom u registratorima, bilježnicama i raznim Excell tablicama. Tome je sada napokon došao kraj jer je tu web aplikacija e-klub koja rješava sva ta pitanja u Cloud aplikaciji te je potrebno imati jedan od uređaja (računalo, laptop, tablet ili pametni telefon) i pristup internetu. WEB aplikacija e-klub je dostupna 24 sata, mobilno, s bilo kojeg mjesta.
Kada se član jednom upiše u aplikaciju, njemu se dodaju, uz osnovne osobne informacije, i razne napomene (zdravstveno stanje i sve ostale potrebne informacije za uspješno određivanje načina treninga). Uz to, sustav ima i dokument menadžment modul u kojem se uz svakog člana dodaje i digitalna dokumentacija dobivena od člana, a koja se više ne mora čuvati papirnato, već je uvijek dostupna administratoru na serveru i u bilo koje vrijeme te na bilo kojem uređaju.
Administrator jednostavno kreira programe vježbanja i razne grupe (ovisno o sposobnosti polaznika) i onda upravlja i komunicira s njima. Programi i grupe su temelj za određivanje visine obaveza/članarina članovima te temeljem toga se kreiraju uplatnice s 2D bar kodom za plaćanje putem digitalnih bankarstava i njihovo slanje na e-mailove članovima. Te grupe su i temelj za slanje obavijesti o promjeni termina treninga ili o nekim drugim važnim novostima.
Također se pojednostavljuje digitalna izrada popisa članova koji se mora voditi. Ukoliko vodstvo kluba želi, može se dati i pristup profilu svakom pojedinom članu u web aplikaciji. Na taj način svaki član može unutar svog profila vidjeti svoje osobne podatke, ispraviti ih ili nadopuniti te pregledati povijest svojih uplata i nepodmirenih obveza, a jedna od bitnih opcija je i mogućnost samostalnog dodavanja/upload-a (digitalno) osobnih dokumenata na svoj profil te time olakšati rad administratorima kluba. Time se članovima kluba daje dodatna veza s klubom i veći osjećaj pripadnosti.
Mogućnost povrata uplaćenog novca kroz marketing
Jedan od modula WEB aplikacije e-klub je i e-marketing. On omogućuje provedbu marketinga raznih interesnih klijenata unutar aplikacije, ukoliko to vodstvo kluba želi. Tim modulom se može mjesečni trošak iznajmljivanja WEB aplikacije e-klub svesti na nulu, a ovisno o situaciji, može donijeti klubu i izvanredni prihod.
Marketing na WEB aplikaciji provodi tvrtka „Domino dizajn“ te u suradnji i po naputcima vodstva kluba dogovara ga s interesnim klijentima kojima je članstvo kluba važan resurs za prezentiranje roba i usluga kojima se klijent bavi. Svi parametri marketinga se unaprijed dogovaraju i nema odstupanja sa strane „Domino dizajna“ od zadanih smjernica vodstva kluba. Sve je transparentno u suradnji oko marketinga i kao takvo je jedino i moguće jer bez povjerenja i uvažavanja svih strana i njihovih posebnosti nema ni kvalitetne te dugoročne suradnje.
Način provođenja marketinga i sva pravila te ugovaranje poslovnog odnosa dogovara se nakon potpisivanja ugovora o korištenju WEB aplikacije e-klub. Ovdje se radi o poslovnoj tajni i autorski zaštićenom načinu provođenja marketinga na vlastitoj platformi te se kao takav ne odaje prije sklapanja ugovora o poslovnoj suradnji i korištenju WEB aplikacije e-klub.
Mogućnost povrata uplaćenog novca kroz marketing
Jedan od modula WEB aplikacije e-klub je i e-marketing. On omogućuje provedbu marketinga raznih interesnih klijenata unutar aplikacije, ukoliko to vodstvo kluba želi. Tim modulom se može mjesečni trošak iznajmljivanja WEB aplikacije e-klub svesti na nulu, a ovisno o situaciji, može donijeti klubu i izvanredni prihod.
Marketing na WEB aplikaciji provodi tvrtka „Domino dizajn“ te u suradnji i po naputcima vodstva kluba dogovara ga s interesnim klijentima kojima je članstvo kluba važan resurs za prezentiranje roba i usluga kojima se klijent bavi. Svi parametri marketinga se unaprijed dogovaraju i nema odstupanja sa strane „Domino dizajna“ od zadanih smjernica vodstva kluba. Sve je transparentno u suradnji oko marketinga i kao takvo je jedino i moguće jer bez povjerenja i uvažavanja svih strana i njihovih posebnosti nema ni kvalitetne te dugoročne suradnje.
Način provođenja marketinga i sva pravila te ugovaranje poslovnog odnosa dogovara se nakon potpisivanja ugovora o korištenju WEB aplikacije e-klub. Ovdje se radi o poslovnoj tajni i autorski zaštićenom načinu provođenja marketinga na vlastitoj platformi te se kao takav ne odaje prije sklapanja ugovora o poslovnoj suradnji i korištenju WEB aplikacije e-klub.
Pratite plaćanja članarina, drugih obaveza članova i dugovanja
Ovaj modul je za e-klub možda i najvažniji alat unutarnjeg upravljanja WEB aplikacijom jer se u njemu generiraju sve financijske obaveze članova, od članarina do uplata kotizacija za ljetne kampove ili razna događanja koja klub organizira te je vezan za računovodstveni modul e-kluba. Modul e-računi je napravljen tako da administrator kalendarski prati financijske obaveze članova i jednim klikom automatski generira uplatnice s iznosima članarine za proteklo razdoblje s pozivom na broj uplate i 2D bar kodom te automatski šalje na e-mail adrese članova iz WEB aplikacije. Tim načinom administrator kreira i sva ostala zaduženja članova, bilo da se radi o planiranim kampovima ili izvanrednim događanjima. Tim modulom upravlja administrator kluba preko Admin sučelja, a kojem je ovlaštenje za te radnje dala ovlaštena osoba iz kluba (predsjednik ili član izvršnog odbora kluba). Sustav je napravljen tako da razumije digitalne izvode iz svake poslovne banke u Hrvatskoj i svakodnevnim dodavanjem izvoda u aplikaciju od strane administratora sustav sam poravnava obaveze s uplatama iščitavanjem poziva na broj obaveze i uplate. Ako je neki član neispravno unio poziv na broj, te uplate administrator sam mora pogledati i odobriti ih klikom na iznos. Tada ta obaveza člana prelazi u uplaćeno i saldo je nula.
Kod prekoračenja valute plaćanja (članarina za tekući mjesec, događanja ili kampovi) sustav sam svakih 5 dana (ako je tako određeno u aplikaciji) šalje članu koji nije obavio obavezu plaćanja e-mail obavijesti/opomene s uključenom uplatnicom koja nije plaćena i tu radnju tako ponavlja sve dok se ista ne plati. Tim načinom se automatski rješava preko 80 % neplaćenih uplata, a onih 20 % se onda obavijesti usmeno ili putem telefona. Time se štedi radno vrijeme vodstva Kluba i smanjuje neugodnost pri komunikaciji s članovima koji su neredoviti platiše.
Pratite plaćanja članarina, drugih obaveza članova i dugovanja
Ovaj modul je za e-klub možda i najvažniji alat unutarnjeg upravljanja WEB aplikacijom jer se u njemu generiraju sve financijske obaveze članova, od članarina do uplata kotizacija za ljetne kampove ili razna događanja koja klub organizira te je vezan za računovodstveni modul e-kluba. Modul e-računi je napravljen tako da administrator kalendarski prati financijske obaveze članova i jednim klikom automatski generira uplatnice s iznosima članarine za proteklo razdoblje s pozivom na broj uplate i 2D bar kodom te automatski šalje na e-mail adrese članova iz WEB aplikacije. Tim načinom administrator kreira i sva ostala zaduženja članova, bilo da se radi o planiranim kampovima ili izvanrednim događanjima. Tim modulom upravlja administrator kluba preko Admin sučelja, a kojem je ovlaštenje za te radnje dala ovlaštena osoba iz kluba (predsjednik ili član izvršnog odbora kluba). Sustav je napravljen tako da razumije digitalne izvode iz svake poslovne banke u Hrvatskoj i svakodnevnim dodavanjem izvoda u aplikaciju od strane administratora sustav sam poravnava obaveze s uplatama iščitavanjem poziva na broj obaveze i uplate. Ako je neki član neispravno unio poziv na broj, te uplate administrator sam mora pogledati i odobriti ih klikom na iznos. Tada ta obaveza člana prelazi u uplaćeno i saldo je nula.
Kod prekoračenja valute plaćanja (članarina za tekući mjesec, događanja ili kampovi) sustav sam svakih 5 dana (ako je tako određeno u aplikaciji) šalje članu koji nije obavio obavezu plaćanja e-mail obavijesti/opomene s uključenom uplatnicom koja nije plaćena i tu radnju tako ponavlja sve dok se ista ne plati. Tim načinom se automatski rješava preko 80 % neplaćenih uplata, a onih 20 % se onda obavijesti usmeno ili putem telefona. Time se štedi radno vrijeme vodstva Kluba i smanjuje neugodnost pri komunikaciji s članovima koji su neredoviti platiše.
Pregled svih informacija na jednom mjestu
Sve ovlaštene osobe u klubu/administratori mogu na jednostavan i brz način doći do svih informacija koje ih interesiraju u nekoliko klikova, na bilo kojem digitalnom uređaju i u bilo koje vrijeme. To uključuje i pregled dokumentacije članova koja je spremljena na serveru u dokument menadžment modulu, rasporede treninga, kompletno financijsko stanje i svu online komunikaciju koja se vodi u realnom vremenu, a ne samo osnovne podatke iz baze članova.
Omogućuje i direktnu komunikaciju s jednim članom, grupom njih ili svim članovima kluba i to na najjeftiniji način, porukama putem e-mail modula. To bitno pojednostavljuje komunikaciju, koja može prenositi i razne digitalne privitke u kojima klub lakše komunicira svoje zamisli, upute i program.
Pregled svih informacija na jednom mjestu
Sve ovlaštene osobe u klubu/administratori mogu na jednostavan i brz način doći do svih informacija koje ih interesiraju u nekoliko klikova, na bilo kojem digitalnom uređaju i u bilo koje vrijeme. To uključuje i pregled dokumentacije članova koja je spremljena na serveru u dokument menadžment modulu, rasporede treninga, kompletno financijsko stanje i svu online komunikaciju koja se vodi u realnom vremenu, a ne samo osnovne podatke iz baze članova.
Omogućuje i direktnu komunikaciju s jednim članom, grupom njih ili svim članovima kluba i to na najjeftiniji način, porukama putem e-mail modula. To bitno pojednostavljuje komunikaciju, koja može prenositi i razne digitalne privitke u kojima klub lakše komunicira svoje zamisli, upute i program.
e-mail slanje obavijesti i pogodnosti članovima
Najjednostavniji, najbrži i najjeftiniji način komunikacije u današnje vrijeme je putem e-maila. Slijedom toga izrađen je i e-mail modul, sustav za efikasno i besplatno komuniciranje te obavještavanje članstva o promjenama i novostima u Klubu, poglavito o promjenama termina treninga i raznim povoljnim ponudama koje klub za svoje članove isposluje kod svojih partnera i sponzora.
Njime se uz poruke članovima mogu dostaviti i razni digitalni privitci (u oba smjera komunikacije), što je u ovom slučaju od velike važnosti za ubrzavanje, pojednostavljenje te pojeftinjenje komunikacije među uključenim stranama. Tim se načinom, također, pojednostavljuje i ubrzava administracija. Članovi jednostavno mogu postavljati pitanja trenerima na koja će u najkraćem mogućem roku dobiti i odgovor.
Bitna prednost ovog modula je u tome što se ta komunikacija može voditi s bilo kojeg digitalnog uređaja (računalo, laptop, tablet ili pametni telefon) i jedino je važno da ovlaštena osoba/administrator ima pristup internetu. WEB aplikacija e-klub je dostupna 24 sata, mobilno s bilo kojeg mjesta, a komunikacija se vodi dvosmjerno.
e-mail slanje obavijesti i pogodnosti članovima
Najjednostavniji, najbrži i najjeftiniji način komunikacije u današnje vrijeme je putem e-maila. Slijedom toga izrađen je i e-mail modul, sustav za efikasno i besplatno komuniciranje te obavještavanje članstva o promjenama i novostima u Klubu, poglavito o promjenama termina treninga i raznim povoljnim ponudama koje klub za svoje članove isposluje kod svojih partnera i sponzora.
Njime se uz poruke članovima mogu dostaviti i razni digitalni privitci (u oba smjera komunikacije), što je u ovom slučaju od velike važnosti za ubrzavanje, pojednostavljenje te pojeftinjenje komunikacije među uključenim stranama. Tim se načinom, također, pojednostavljuje i ubrzava administracija. Članovi jednostavno mogu postavljati pitanja trenerima na koja će u najkraćem mogućem roku dobiti i odgovor.
Bitna prednost ovog modula je u tome što se ta komunikacija može voditi s bilo kojeg digitalnog uređaja (računalo, laptop, tablet ili pametni telefon) i jedino je važno da ovlaštena osoba/administrator ima pristup internetu. WEB aplikacija e-klub je dostupna 24 sata, mobilno s bilo kojeg mjesta, a komunikacija se vodi dvosmjerno.
Pristupačne cijene paketa
WEB aplikacija e-klub nudi tri opcije paketa korištenja usluge: Osnovni paket, Standardni paket te Premium paket.
Cijena Osnovnog paketa je 250 kn (200 kn + PDV) mjesečno, što je iznos jedne prosječne mjesečne članarine u klubu. Za taj iznos manji sportski klub do stotinu članova, dobiva moćan alat za vođenje svih svojih poslova na moderan i siguran te digitalan način, koji prati smjernice Vlade Republike Hrvatske o uvođenju digitalizacije u svakodnevicu.
Cijena Standardnog paketa je 500 kn (400 kn + PDV) mjesečno, što je iznos dvije prosječne mjesečne članarine u klubu. Za taj iznos srednji sportski klub do tisuću članova, dobiva moderan i učinkovit alat za vođenje svih svojih poslova i administracije na siguran, digitalan način, koji također prati smjernice Vlade Republike Hrvatske o uvođenju digitalizacije u svakodnevicu.
Cijena Premium paketa se dogovara svaki posebno jer ona ovisi o puno parametara koje moramo utvrditi i tako dogovoriti suradnju na obostrano zadovoljstvo i korist.
Cijene kao takve su utvrđene proučavanjem sličnih, ali mnogo manje sofisticiranih aplikacija na tržištu i uspoređivanjem omjera dobiveno-dano te uzimajući u obzir prihodovnu stranu klubova. Na tragu toga smo razmišljali kako bismo klubovima pružili vrhunsku uslugu i olakšali rad, administraciju te komunikaciju i uveli ih u digitalno doba, a da istovremeno i mi možemo realizirati našu prihodovnu stranu jer ovakva vrhunska usluga je financijski zahtjevna.
Iz svega toga je i došla ideja marketinga na našoj platformi koja onda omogućava da se u konačnici za klub cijena najma WEB aplikacije e-klub svede na nulu, a možda i omogući da klub ostvari i dodatne prihode na taj način. Tako nastaje jedna jaka poslovna interesna veza između kluba, nas i naših klijenata, kojima je članstvo kluba važan resurs u svakodnevnom poslovanju.
Pristupačne cijene paketa
WEB aplikacija e-klub nudi tri opcije paketa korištenja usluge: Osnovni paket, Standardni paket te Premium paket.
Cijena Osnovnog paketa je 250 kn (200 kn + PDV) mjesečno, što je iznos jedne prosječne mjesečne članarine u klubu. Za taj iznos manji sportski klub do stotinu članova, dobiva moćan alat za vođenje svih svojih poslova na moderan i siguran te digitalan način, koji prati smjernice Vlade Republike Hrvatske o uvođenju digitalizacije u svakodnevicu.
Cijena Standardnog paketa je 500 kn (400 kn + PDV) mjesečno, što je iznos dvije prosječne mjesečne članarine u klubu. Za taj iznos srednji sportski klub do tisuću članova, dobiva moderan i učinkovit alat za vođenje svih svojih poslova i administracije na siguran, digitalan način, koji također prati smjernice Vlade Republike Hrvatske o uvođenju digitalizacije u svakodnevicu.
Cijena Premium paketa se dogovara svaki posebno jer ona ovisi o puno parametara koje moramo utvrditi i tako dogovoriti suradnju na obostrano zadovoljstvo i korist.
Cijene kao takve su utvrđene proučavanjem sličnih, ali mnogo manje sofisticiranih aplikacija na tržištu i uspoređivanjem omjera dobiveno-dano te uzimajući u obzir prihodovnu stranu klubova. Na tragu toga smo razmišljali kako bismo klubovima pružili vrhunsku uslugu i olakšali rad, administraciju te komunikaciju i uveli ih u digitalno doba, a da istovremeno i mi možemo realizirati našu prihodovnu stranu jer ovakva vrhunska usluga je financijski zahtjevna.
Iz svega toga je i došla ideja marketinga na našoj platformi koja onda omogućava da se u konačnici za klub cijena najma WEB aplikacije e-klub svede na nulu, a možda i omogući da klub ostvari i dodatne prihode na taj način. Tako nastaje jedna jaka poslovna interesna veza između kluba, nas i naših klijenata, kojima je članstvo kluba važan resurs u svakodnevnom poslovanju.
Funkcionalnosti
e-klub aplikacije
Funkcionalnosti
e-klub aplikacije
Članovi – Baza članova
(e-profil svakog pojedinog člana)
Ovo je prvi i svakako najvažniji modul WEB aplikacije e-klub. Iz njegove baze svi ostali moduli i podmoduli crpe podatke za kreiranje svojih dokumenata, poruka, naloga za plaćanje ili bilo koje druge operacije.
Administrator e-kluba može unositi promjene pojedinačno za svakog člana u njegovom profilu temeljem informacija koje zna, a one informacije za koje treba originalnu dokumentaciju na uvid, član ima obavezu dostaviti je u digitalnom obliku putem e-mail poruke. Potom administrator dodaje tu dokumentaciju preko modula e-datoteke (dokument management sistem) u profil člana. Ukoliko klub želi, a sve da bi se ubrzala komunikacija i rasteretilo administratore kluba te dodatno uključilo u rad članove kluba, predviđena je mogućnost da svaki član ponaosob može dobiti pristup ograničenom dijelu WEB aplikacije e-klub (putem logina i zaporke koju dodijeli Domino dizajn putem web aplikacije e-klub), a koja se tiče samo njega. Onda on sam može unositi neke promjene na svome profilu, ali za eventualne neistinitosti koje sam unese i greške koje pritom napravi, odgovara sam za sebe. Da bi potkrijepio unesene izmjene, član je dužan sam priložiti (upload-ati) digitalizirane osobne dokumente koji potvrđuju unijete promjene na njegovom profilu putem dokument managment sistema. Potom, provjerom tih dokumenata administrator jedino tako može provjeriti istinitost promjena.
U profil člana mogu se upisati različite napomene vezane za njegovo zdravstveno stanje i ostale osobne informacije, a koje su važne za kasnije određivanje vrste i stupnja treninga te visinu članarine i sl. Također se mogu upisati razne informacije o stanju i rezultatima člana ili njegova završena stručna sprema, funkcije u sustavu, završene edukacije i sl.
Ovaj podmodul određuje glavnu podjelu članova unutar kluba. Na primjer, ako se radi o plesnom klubu, onda bi se programi u e-klub aplikaciji zvali „akrobatski rock’n’roll“, „standardni i latinoamerički“ i sl. Tu se odrede glavne karakteristike te se iz njih potom kreiraju Grupe.
Ovim podmodulom se kreiraju grupe polaznika za određene aktivnosti i njihove razine te su one podloga za generiranje uplatnica/obaveza članova, kao terećenje u sustavu računovodstva.
Na primjer, to bi opet u slučaju plesnog kluba bila, recimo, grupa „Dance 2 – osnovni“ ili „Dance 1 – napredni“. Time se određuje prvenstveno podjela na vrstu grupe, razinu sposobnosti i trajanje njihovih treninga.
Preko Grupa se može odrediti i vrsta članarine/treninga svakog pojedinog člana i potom odrediti status za razinu popusta, tipa: obitelj, 50 % popusta, besplatni i sl. ili naplata pune cijene mjesečne članarine: puno članstvo.
Članovi – Baza članova
(e-profil svakog pojedinog člana)
Ovo je prvi i svakako najvažniji modul WEB aplikacije e-klub. Iz njegove baze svi ostali moduli i podmoduli crpe podatke za kreiranje svojih dokumenata, poruka, naloga za plaćanje ili bilo koje druge operacije.
Administrator e-kluba može unositi promjene pojedinačno za svakog člana u njegovom profilu temeljem informacija koje zna, a one informacije za koje treba originalnu dokumentaciju na uvid, član ima obavezu dostaviti je u digitalnom obliku putem e-mail poruke. Potom administrator dodaje tu dokumentaciju preko modula e-datoteke (dokument management sistem) u profil člana. Ukoliko klub želi, a sve da bi se ubrzala komunikacija i rasteretilo administratore kluba te dodatno uključilo u rad članove kluba, predviđena je mogućnost da svaki član ponaosob može dobiti pristup ograničenom dijelu WEB aplikacije e-klub (putem logina i zaporke koju dodijeli Domino dizajn putem web aplikacije e-klub), a koja se tiče samo njega. Onda on sam može unositi neke promjene na svome profilu, ali za eventualne neistinitosti koje sam unese i greške koje pritom napravi, odgovara sam za sebe. Da bi potkrijepio unesene izmjene, član je dužan sam priložiti (upload-ati) digitalizirane osobne dokumente koji potvrđuju unijete promjene na njegovom profilu putem dokument managment sistema. Potom, provjerom tih dokumenata administrator jedino tako može provjeriti istinitost promjena.
U profil člana mogu se upisati različite napomene vezane za njegovo zdravstveno stanje i ostale osobne informacije, a koje su važne za kasnije određivanje vrste i stupnja treninga te visinu članarine i sl. Također se mogu upisati razne informacije o stanju i rezultatima člana ili njegova završena stručna sprema, funkcije u sustavu, završene edukacije i sl.
Ovaj podmodul određuje glavnu podjelu članova unutar kluba. Na primjer, ako se radi o plesnom klubu, onda bi se programi u e-klub aplikaciji zvali „akrobatski rock’n’roll“, „standardni i latinoamerički“ i sl. Tu se odrede glavne karakteristike te se iz njih potom kreiraju Grupe.
Ovim podmodulom se kreiraju grupe polaznika za određene aktivnosti i njihove razine te su one podloga za generiranje uplatnica/obaveza članova, kao terećenje u sustavu računovodstva.
Na primjer, to bi opet u slučaju plesnog kluba bila, recimo, grupa „Dance 2 – osnovni“ ili „Dance 1 – napredni“. Time se određuje prvenstveno podjela na vrstu grupe, razinu sposobnosti i trajanje njihovih treninga.
Preko Grupa se može odrediti i vrsta članarine/treninga svakog pojedinog člana i potom odrediti status za razinu popusta, tipa: obitelj, 50 % popusta, besplatni i sl. ili naplata pune cijene mjesečne članarine: puno članstvo.
e-računi
Ovaj modul je vrlo važan alat unutarnjeg upravljanja WEB aplikacijom e-klub, jer se u njemu generiraju sve financijske obaveze članova, od članarina do uplata kotizacija za događanja/kampove te može biti vezan na računovodstvenu programsku podršku kluba, ako ju isti ima. Taj modul ima najviše podmodula i najkompleksniji je od svih ostalih modula od kojih se sastoji WEB aplikacija e-klub.
Modul e-računi je napravljen tako da kalendarski prati financijske obaveze članova i može se programirati da automatski generira uplatnice s 2D barkodom i iznosima članarine za proteklo razdoblje s pozivom na broj uplate, automatski poslane od strane WEB aplikacije e-klub. Njime upravljaju djelatnici kluba/administratori preko Admin sučelja.
Unosom izvatka iz banke od prošlog dana u podmodul Unos izvatka unose se informacije o uplatama koje automatski poravnavaju zaduženja, ako je pravilno unesen poziv na broj uplate prilikom plaćanja. Nakon prekoračenja valute, status prelazi iz zaduženja u dospjelo (oznaka koji član nije izvršio obavezu plaćanja) te sustav sam u određenim vremenskim razmacima na e-mail pretinac dužnika šalje automatski generiranu obavijest o opomeni plaćanja obaveze s prilogom uplatnice za istu, i tako sve dok ne podmiri uplatu. Po primljenoj uplati, njegovo stanje prelazi u podmodul Uplate i to znači da su sve njegove članske obaveze podmirene.
Taj sustav je direktno vezan s modulom e-događanja/kampovi i zajedno generiraju liste popune (prijave i rezervirano/plaćeno) za događanja/seminare koje klub organizira te popunu odabranih hotelskih kapaciteta osiguranih za smještaj članova na tim događanjima. Prati narudžbe za sve unesene događaje i njihove valute te upozorava na rokove dospijeća slanjem obavijesti o plaćanju putem 2D barkod uplatnice.
Ovim modulom generiramo zaduženja za članove i kad se odredi datum početka obaveze, jednim klikom se izrade obaveze i zapišu se u sustavu te se generiraju uplatnice sa svim potrebnim pozivima na broj vezanim uz člana te 2D barkod za lakše plaćanje putem mobilnih bankovnih aplikacija.
To je važno i zbog kasnijeg praćenja uplata i preknjižavanja u modulu e-računovodstvo. Što se više operacije automatiziraju, manja je mogućnost ljudske pogreške, kao što je ručni unos naloga za plaćanje s uplatnica pa poslije težeg povezivanja uplata s obvezama članova putem unosa izvatka iz poslovne banke.
Svaki dan banka omogućava svojim korisnicima preuzimanje Izvatka prometa od prošlog dana u digitalnom obliku. Unosom tog dokumenta u WEB aplikaciju e-klub omogućava se automatsko povezivanje svih uplata sa zaduženjima članova preko ispravnog poziva na broj.
Tu se pokazuje velika prednost automatizacije operacija i velike uštede vremena djelatnika kluba. Velika prednost 2D barkoda očitava se u olakšanom načinu plaćanja članarina putem mobilnog bankarstva članovima, a ujedno i smanjuje mogućnost pogrešnog unosa, kao što je to slučaj kod ručnog unosa poziva na broj plaćanja. Kod automatizacije ovakvog procesa, osnova povezivanja i potom poravnavanja uplata i zaduženja je ispravan poziv na broj plaćanja.
Ovim podmodulom možete pregledavati uplate i potom poravnavati ona zaduženja koja nisu automatski poravnana zbog krivog poziva na broj plaćanja. Pregledom Izvatka i detektiranjem nepovezanih uplata, možete ručno povezati uplate sa zaduženjima za koje ste prije utvrdili da su imale krive pozive na broj plaćanja.
Ako se odlučite za verziju u kojoj Vaši članovi imaju isto pristup WEB aplikaciji e-klub, njima će također biti dostupan ovaj podmodul i putem njega će moći provjeravati i kontrolirati svoje uplate.
U ovom podmodulu pregledavate i kontrolirate sva izdana zaduženja članovima te vidite stanje uplata.
Većina klubova generira zaduženje članovima za tekući ili protekli mjesec, prvog dana u mjesecu, a datum obaveze plaćanja je većinom 10. u mjesecu. Većina članova izvrši disciplinirano svoju obavezu.
I kod ovog podmodula, ako se odlučite za verziju u kojoj Vaši članovi imaju pristup WEB aplikaciji e-klub, oni će sami moći provjeriti stanje svojih zaduženja te ih potom i platiti.
Ovo je brzi pregled financija i obveza u dospijeću te olakšava izračun situacije vodstvu kluba. Opcija Stanje pomaže u donošenju odluka kako poboljšati uplate obaveza i planiranje kratkoročnih i dugoročnih planova, a vezanih na financijsko funkcioniranje kluba.
Ovaj podmodul prikazuje obaveze kojima je prošla valuta plaćanja, tj. kašnjenje plaćanja nekih članova koji nisu redovni platiše.
Kako nikome nije ugodno zvati drugu osobu zbog kašnjenja plaćanja njegove obaveze, ugradili smo alat automatskog obavještavanja članova o njihovom kašnjenju uplate e-mail porukom s priloženom uplatnicom koju nisu platili. Onaj dio članstva koji to nije učinio, podsjeća se u odabranim intervalima vremena (standard je svakih 5 dana) e-mail podsjetnikom s uplatnicom da plate svoju obavezu.
Kako veliki dio ove druge grupe članova koji su neuredni u plaćanju, nakon nekoliko automatskih e-mail podsjetnika uplati svoju obavezu, ostaje njih nekoliko tvrdokornih neplatiša koje se onda nazove telefonom i riješi se problem neplaćanja.
Tim alatom se smanjuje stres i neugoda djelatnicima kluba oko obavljanja neugodnih poziva prema neplatišama, a i samim članovima taj način podsjećanja na obavezu nije previše neugodan.
I ovaj podmodul, ako se odlučite za verziju u kojoj Vaši članovi imaju pristup WEB aplikaciji e-klub, ima mogućnost provjere stanja dospjelih zaduženja članova, koje onda mogu podmiriti.
e-računi
Ovaj modul je vrlo važan alat unutarnjeg upravljanja WEB aplikacijom e-klub, jer se u njemu generiraju sve financijske obaveze članova, od članarina do uplata kotizacija za događanja/kampove te može biti vezan na računovodstvenu programsku podršku kluba, ako ju isti ima. Taj modul ima najviše podmodula i najkompleksniji je od svih ostalih modula od kojih se sastoji WEB aplikacija e-klub.
Modul e-računi je napravljen tako da kalendarski prati financijske obaveze članova i može se programirati da automatski generira uplatnice s 2D barkodom i iznosima članarine za proteklo razdoblje s pozivom na broj uplate, automatski poslane od strane WEB aplikacije e-klub. Njime upravljaju djelatnici kluba/administratori preko Admin sučelja.
Unosom izvatka iz banke od prošlog dana u podmodul Unos izvatka unose se informacije o uplatama koje automatski poravnavaju zaduženja, ako je pravilno unesen poziv na broj uplate prilikom plaćanja. Nakon prekoračenja valute, status prelazi iz zaduženja u dospjelo (oznaka koji član nije izvršio obavezu plaćanja) te sustav sam u određenim vremenskim razmacima na e-mail pretinac dužnika šalje automatski generiranu obavijest o opomeni plaćanja obaveze s prilogom uplatnice za istu, i tako sve dok ne podmiri uplatu. Po primljenoj uplati, njegovo stanje prelazi u podmodul Uplate i to znači da su sve njegove članske obaveze podmirene.
Taj sustav je direktno vezan s modulom e-događanja/kampovi i zajedno generiraju liste popune (prijave i rezervirano/plaćeno) za događanja/seminare koje klub organizira te popunu odabranih hotelskih kapaciteta osiguranih za smještaj članova na tim događanjima. Prati narudžbe za sve unesene događaje i njihove valute te upozorava na rokove dospijeća slanjem obavijesti o plaćanju putem 2D barkod uplatnice.
Ovim modulom generiramo zaduženja za članove i kad se odredi datum početka obaveze, jednim klikom se izrade obaveze i zapišu se u sustavu te se generiraju uplatnice sa svim potrebnim pozivima na broj vezanim uz člana te 2D barkod za lakše plaćanje putem mobilnih bankovnih aplikacija.
To je važno i zbog kasnijeg praćenja uplata i preknjižavanja u modulu e-računovodstvo. Što se više operacije automatiziraju, manja je mogućnost ljudske pogreške, kao što je ručni unos naloga za plaćanje s uplatnica pa poslije težeg povezivanja uplata s obvezama članova putem unosa izvatka iz poslovne banke.
Svaki dan banka omogućava svojim korisnicima preuzimanje Izvatka prometa od prošlog dana u digitalnom obliku. Unosom tog dokumenta u WEB aplikaciju e-klub omogućava se automatsko povezivanje svih uplata sa zaduženjima članova preko ispravnog poziva na broj.
Tu se pokazuje velika prednost automatizacije operacija i velike uštede vremena djelatnika kluba. Velika prednost 2D barkoda očitava se u olakšanom načinu plaćanja članarina putem mobilnog bankarstva članovima, a ujedno i smanjuje mogućnost pogrešnog unosa, kao što je to slučaj kod ručnog unosa poziva na broj plaćanja. Kod automatizacije ovakvog procesa, osnova povezivanja i potom poravnavanja uplata i zaduženja je ispravan poziv na broj plaćanja.
Ovim podmodulom možete pregledavati uplate i potom poravnavati ona zaduženja koja nisu automatski poravnana zbog krivog poziva na broj plaćanja. Pregledom Izvatka i detektiranjem nepovezanih uplata, možete ručno povezati uplate sa zaduženjima za koje ste prije utvrdili da su imale krive pozive na broj plaćanja.
Ako se odlučite za verziju u kojoj Vaši članovi imaju isto pristup WEB aplikaciji e-klub, njima će također biti dostupan ovaj podmodul i putem njega će moći provjeravati i kontrolirati svoje uplate.
U ovom podmodulu pregledavate i kontrolirate sva izdana zaduženja članovima te vidite stanje uplata.
Većina klubova generira zaduženje članovima za tekući ili protekli mjesec, prvog dana u mjesecu, a datum obaveze plaćanja je većinom 10. u mjesecu. Većina članova izvrši disciplinirano svoju obavezu.
I kod ovog podmodula, ako se odlučite za verziju u kojoj Vaši članovi imaju pristup WEB aplikaciji e-klub, oni će sami moći provjeriti stanje svojih zaduženja te ih potom i platiti.
Ovo je brzi pregled financija i obveza u dospijeću te olakšava izračun situacije vodstvu kluba. Opcija Stanje pomaže u donošenju odluka kako poboljšati uplate obaveza i planiranje kratkoročnih i dugoročnih planova, a vezanih na financijsko funkcioniranje kluba.
Ovaj podmodul prikazuje obaveze kojima je prošla valuta plaćanja, tj. kašnjenje plaćanja nekih članova koji nisu redovni platiše.
Kako nikome nije ugodno zvati drugu osobu zbog kašnjenja plaćanja njegove obaveze, ugradili smo alat automatskog obavještavanja članova o njihovom kašnjenju uplate e-mail porukom s priloženom uplatnicom koju nisu platili. Onaj dio članstva koji to nije učinio, podsjeća se u odabranim intervalima vremena (standard je svakih 5 dana) e-mail podsjetnikom s uplatnicom da plate svoju obavezu.
Kako veliki dio ove druge grupe članova koji su neuredni u plaćanju, nakon nekoliko automatskih e-mail podsjetnika uplati svoju obavezu, ostaje njih nekoliko tvrdokornih neplatiša koje se onda nazove telefonom i riješi se problem neplaćanja.
Tim alatom se smanjuje stres i neugoda djelatnicima kluba oko obavljanja neugodnih poziva prema neplatišama, a i samim članovima taj način podsjećanja na obavezu nije previše neugodan.
I ovaj podmodul, ako se odlučite za verziju u kojoj Vaši članovi imaju pristup WEB aplikaciji e-klub, ima mogućnost provjere stanja dospjelih zaduženja članova, koje onda mogu podmiriti.
Poruke
Kroz modul e-mail poruke WEB aplikacije e-klub administrator kluba na jednostavan i besplatan način komunicira s izabranim članovima, grupama ili ukupnim članstvom putem e-mail poruka u kojima mogu biti sadržani i digitalni privici koji omogućuju bolju i kvalitetniju komunikaciju.
Djelatnik kluba/administrator klikom linka e-poruke na alatnoj traci otvara prozor za rad s porukama. U prvo polje naziva “Naziv poruke“ upisuje kratki opis sadržaja obavijesti koju je odlučio poslati, tipa: “VAŽNO – promjena termina treninga ili sl.“. Po tome član, kada dobije obavijest u svoj e-mail pretinac, odmah zna o kakvoj se poruci radi. U drugom polju naziva “Kome se šalje obavijest“, u padajućem izborniku, administrator odabire kome će poslati obavijest, cijelom članstvu, određenoj grupi korisnika, npr.: “članovi grupe akrobatski rock’n’roll 2” ili samo jednom članu kluba. Grupe za slanje se posebno određuju i imenuju u WEB aplikaciji e-klub prema potrebama kluba, a uređuje ih administrator.
Kada je odabrana grupa korisnika, administrator unosi u treće polje “Tekst obavijesti“ tekstualni sadržaj same obavijesti i dodaje privitke po želji, bez obzira radi li se o slici ili dodatnom dokumentu (Word, Excell, Powerpoint, PDF ili neki drugi) te isti pronalazi putem polja “Dodaj prilog“ na računalu ili mreži i kad pronađe željeni dokument klikne gumb “Dodaj“ da bi ga priložio predmetnoj obavijesti. Postupak dodavanja priloga se može ponavljati koliko treba, do kad administrator ne priloži sve željene priloge. Nakon pregleda sadržaja obavijesti i svih privitaka, administrator klikom na gumb “Pošalji“ odašilje željenu poruku odabranog sadržaja prema grupi korisnika/članova koje je prije sam odabrao. Poruke u najkraćem roku stižu u e-mail pretince odabranih članova.
U kreiranju poruka i njihovom brzom slanju administratorima pomaže i podmodul Predlošci putem kojeg mogu brzo kreirati generičke poruke članstvu te tako djelovati na neki problem u najkraćem mogućem vremenu. Svi drugi načini komuniciranja su sporiji, skuplji i kompliciraniji od ovog, ali preduvjet njegove kvalitete i pouzdanosti je ispravna baza članstva s provjerenim kontaktima e-mail adresa svih članova.
Administratori mogu kreirati svoje verzije predložaka za poruke kojima obavještavaju članove o raznim bitnim stvarima ili iznenadnim promjenama u radu kluba. Predlošci štede vrijeme djelatnicima kluba jer se neke obavijesti ponavljaju periodički, a neke su vrlo česte, npr.: „Odgađa se današnji trening zbog spriječenosti trenera, a odrada će biti tog datuma u toliko sati“.
To je još jedan dio administracije koji je pojednostavljen i omogućava brzo djelovanje djelatnicima kluba u novonastalim situacijama te daju administratoru slobodu u postupcima.
Poruke
Kroz modul e-mail poruke WEB aplikacije e-klub administrator kluba na jednostavan i besplatan način komunicira s izabranim članovima, grupama ili ukupnim članstvom putem e-mail poruka u kojima mogu biti sadržani i digitalni privici koji omogućuju bolju i kvalitetniju komunikaciju.
Djelatnik kluba/administrator klikom linka e-poruke na alatnoj traci otvara prozor za rad s porukama. U prvo polje naziva “Naziv poruke“ upisuje kratki opis sadržaja obavijesti koju je odlučio poslati, tipa: “VAŽNO – promjena termina treninga ili sl.“. Po tome član, kada dobije obavijest u svoj e-mail pretinac, odmah zna o kakvoj se poruci radi. U drugom polju naziva “Kome se šalje obavijest“, u padajućem izborniku, administrator odabire kome će poslati obavijest, cijelom članstvu, određenoj grupi korisnika, npr.: “članovi grupe akrobatski rock’n’roll 2” ili samo jednom članu kluba. Grupe za slanje se posebno određuju i imenuju u WEB aplikaciji e-klub prema potrebama kluba, a uređuje ih administrator.
Kada je odabrana grupa korisnika, administrator unosi u treće polje “Tekst obavijesti“ tekstualni sadržaj same obavijesti i dodaje privitke po želji, bez obzira radi li se o slici ili dodatnom dokumentu (Word, Excell, Powerpoint, PDF ili neki drugi) te isti pronalazi putem polja “Dodaj prilog“ na računalu ili mreži i kad pronađe željeni dokument klikne gumb “Dodaj“ da bi ga priložio predmetnoj obavijesti. Postupak dodavanja priloga se može ponavljati koliko treba, do kad administrator ne priloži sve željene priloge. Nakon pregleda sadržaja obavijesti i svih privitaka, administrator klikom na gumb “Pošalji“ odašilje željenu poruku odabranog sadržaja prema grupi korisnika/članova koje je prije sam odabrao. Poruke u najkraćem roku stižu u e-mail pretince odabranih članova.
U kreiranju poruka i njihovom brzom slanju administratorima pomaže i podmodul Predlošci putem kojeg mogu brzo kreirati generičke poruke članstvu te tako djelovati na neki problem u najkraćem mogućem vremenu. Svi drugi načini komuniciranja su sporiji, skuplji i kompliciraniji od ovog, ali preduvjet njegove kvalitete i pouzdanosti je ispravna baza članstva s provjerenim kontaktima e-mail adresa svih članova.
Administratori mogu kreirati svoje verzije predložaka za poruke kojima obavještavaju članove o raznim bitnim stvarima ili iznenadnim promjenama u radu kluba. Predlošci štede vrijeme djelatnicima kluba jer se neke obavijesti ponavljaju periodički, a neke su vrlo česte, npr.: „Odgađa se današnji trening zbog spriječenosti trenera, a odrada će biti tog datuma u toliko sati“.
To je još jedan dio administracije koji je pojednostavljen i omogućava brzo djelovanje djelatnicima kluba u novonastalim situacijama te daju administratoru slobodu u postupcima.
Datoteke
Ovaj modul – Dokument management sistem omogućava arhiviranje i potom pregledavanje prema potrebi raznih dokumenata u bazi na serveru unutar WEB aplikacije e-klub i dostupan je samo ovlaštenim djelatnicima kluba/administratorima.
Svaki dokument kluba se digitalizira i dodaje na server te time postaje dio baze e-datoteke te je u svakom trenu dostupan za pregled ili rad na njemu. Taj modul skraćuje vrijeme potrebno za dohvat/pronalazak traženog dokumenta na računalima ili u arhivi kluba te štedi prostor za pohranu dokumenata u papirnatom obliku. To je jedan od najekonomičnijih modula ove aplikacije jer ukida potrebu za papirnatom arhivom, a usput i smanjuje administraciju unutar kluba.
Služi najviše za dodavanje osobnih informacija o članu te dodavanje raznih napomena (zdravstveno stanje, raspored treninga, kompletno financijsko stanje i sve ostale potrebne informacije za uspješno određivanje načina treninga) temeljem digitalne dokumentacije dobivene od člana, a koja se više ne mora čuvati papirnato, već je uvijek dostupna administratoru na serveru u bilo koje vrijeme te na bilo kojem uređaju.
Datoteke
Ovaj modul – Dokument management sistem omogućava arhiviranje i potom pregledavanje prema potrebi raznih dokumenata u bazi na serveru unutar WEB aplikacije e-klub i dostupan je samo ovlaštenim djelatnicima kluba/administratorima.
Svaki dokument kluba se digitalizira i dodaje na server te time postaje dio baze e-datoteke te je u svakom trenu dostupan za pregled ili rad na njemu. Taj modul skraćuje vrijeme potrebno za dohvat/pronalazak traženog dokumenta na računalima ili u arhivi kluba te štedi prostor za pohranu dokumenata u papirnatom obliku. To je jedan od najekonomičnijih modula ove aplikacije jer ukida potrebu za papirnatom arhivom, a usput i smanjuje administraciju unutar kluba.
Služi najviše za dodavanje osobnih informacija o članu te dodavanje raznih napomena (zdravstveno stanje, raspored treninga, kompletno financijsko stanje i sve ostale potrebne informacije za uspješno određivanje načina treninga) temeljem digitalne dokumentacije dobivene od člana, a koja se više ne mora čuvati papirnato, već je uvijek dostupna administratoru na serveru u bilo koje vrijeme te na bilo kojem uređaju.
Ankete
Modul e-anketa se koristi za brzo anketiranje članova o određenim temama koje interesiraju vodstvo kluba. To mogu biti promjene vremena početka pojedinih treninga, ispitivanje interesa za organiziranjem ljetnih kampova, saznavanje prehrambenih navika članova koje se potom koriste za određivanje jelovnika na ljetnim kampovima (npr. alergičari, vegetarijanci, vegani…). Dva su načina provođenja e-anketa:
– javno (potvrdom unosa korisničkog imena i zaporke) ili
– anonimno.
Jednostavnim kreiranjem ankete i njenim postavljanjem od strane administratora na e-klubu te obavještavanjem članstva putem e-maila u kojem je unijet link na anketu, članovi brzo i jednostavno ispunjavaju istu te u kratkom roku daju korisne informacije i smjernice vodstvu kluba u vidu svog mišljenja. Svako dosad obavljeno i svako sljedeće provedeno anketiranje unutar kluba će se arhivirati u ovaj modul i na serveru.
Svaki član može ispuniti anketu samo jednom. Dok član do kraja ne ispuni anketu, neće mu biti dostupno krenuti dalje te na kraju mora kliknuti gumb “Pošalji“ da završi proces anketiranja.
Svi digitalni podaci iz provedenih anketa pohranjuju se u sustavu WEB aplikacije e-klub, a jedina isprava koja se ispisuje je Izvješće o provedbi ankete, koja se sastoji od rezultata ankete i Izvješća o ukupnom broju anketiranih članova te o broju članova koji nisu pristupili anketi i temeljem toga vodstvo kluba proglašava provedenu anketu relevantnom ili irelevantnom (u odnosu na anketni uzorak).
Ankete
Modul e-anketa se koristi za brzo anketiranje članova o određenim temama koje interesiraju vodstvo kluba. To mogu biti promjene vremena početka pojedinih treninga, ispitivanje interesa za organiziranjem ljetnih kampova, saznavanje prehrambenih navika članova koje se potom koriste za određivanje jelovnika na ljetnim kampovima (npr. alergičari, vegetarijanci, vegani…). Dva su načina provođenja e-anketa:
– javno (potvrdom unosa korisničkog imena i zaporke) ili
– anonimno.
Jednostavnim kreiranjem ankete i njenim postavljanjem od strane administratora na e-klubu te obavještavanjem članstva putem e-maila u kojem je unijet link na anketu, članovi brzo i jednostavno ispunjavaju istu te u kratkom roku daju korisne informacije i smjernice vodstvu kluba u vidu svog mišljenja. Svako dosad obavljeno i svako sljedeće provedeno anketiranje unutar kluba će se arhivirati u ovaj modul i na serveru.
Svaki član može ispuniti anketu samo jednom. Dok član do kraja ne ispuni anketu, neće mu biti dostupno krenuti dalje te na kraju mora kliknuti gumb “Pošalji“ da završi proces anketiranja.
Svi digitalni podaci iz provedenih anketa pohranjuju se u sustavu WEB aplikacije e-klub, a jedina isprava koja se ispisuje je Izvješće o provedbi ankete, koja se sastoji od rezultata ankete i Izvješća o ukupnom broju anketiranih članova te o broju članova koji nisu pristupili anketi i temeljem toga vodstvo kluba proglašava provedenu anketu relevantnom ili irelevantnom (u odnosu na anketni uzorak).
Događanja i kampovi
Rad s modulom e-događanja i kampovi omogućava uređivanje formi obrazaca za prijavu događanja (natjecanje, turnir ili sl.) ili organiziranje sezonskih kampova po potrebi kluba. Ovim modulom upravljaju administratori te putem tog modula mogu u odabrani obrazac za događanje/kamp dodati važna pitanja za pravilno ispunjavanje obrasca za prijavu za sudjelovanje na događanju/kampu od strane članova kluba.
Ukoliko administrator želi kreirati potpuno novi obrazac za prijavu sudjelovanja na događanju/kampu, klikne na gumb “Izradi novo događanje/kamp“. Iz osnovne forme obrasca za prijavu unosom novih podataka važnih za novo događanje/kamp kreira novi obrazac za prijavu. Nakon što je djelatnik unio sve potrebne podatke i odredio sve važne varijable, potrebno je još imenovati obrazac za prijavu događanja/kampa i upisati godinu provedbe istog.
Ovaj modul pojednostavljuje provedbu svih potrebnih radnji oko organizacije događanja/kampova i ubrzava cijelu proceduru prijavljivanja, rezerviranja te na kraju i plaćanja odabranih događanja/kampova za članstvo Kluba. Na poslovima organizacije događanja/kampova sada mora raditi i do nekoliko djelatnika kluba u raznim radnim fazama pripreme i realizacije određenog događanja/kampa. WEB aplikacija e-klub većinu tih radnji preuzima na sebe i automatizira ih. Proces je za članove vrlo jednostavan: odaberu događanje/kamp kojem žele prisustvovati, sobu u hotelu, definiraju prijevoz, odaberu izlet ili neku drugu opciju te kliknu gumb “Prijavi”. Aplikacija rezervira mjesto, izračunava koliko pojedinog člana sve to ukupno košta i na kraju mu u njegov e-mail pretinac isporuči uplatnicu/poziv za plaćanje događanja/kampa. Ako klub tako odluči, može se izaći u susret članovima i staviti opciju plaćanja u ratama uz redovnu članarinu, ako se događanje/kamp dovoljno rano planira. U sustavu e-računi WEB aplikacije e-klub zaduži člana za isti iznos (označi crveno) i kad on plati svoj dolazak na događanje/kamp, razduži člana tj. prebaci status u plaćeno (zeleno). Ovaj modul također svojim načinom rada generira goleme uštede u obliku radnih sati djelatnika kluba jer većina njih koji sada rade na organizaciji i provedbi događanja/kampova implementacijom ovog sustava uopće nisu potrebni.
Događanja i kampovi
Rad s modulom e-događanja i kampovi omogućava uređivanje formi obrazaca za prijavu događanja (natjecanje, turnir ili sl.) ili organiziranje sezonskih kampova po potrebi kluba. Ovim modulom upravljaju administratori te putem tog modula mogu u odabrani obrazac za događanje/kamp dodati važna pitanja za pravilno ispunjavanje obrasca za prijavu za sudjelovanje na događanju/kampu od strane članova kluba.
Ukoliko administrator želi kreirati potpuno novi obrazac za prijavu sudjelovanja na događanju/kampu, klikne na gumb “Izradi novo događanje/kamp“. Iz osnovne forme obrasca za prijavu unosom novih podataka važnih za novo događanje/kamp kreira novi obrazac za prijavu. Nakon što je djelatnik unio sve potrebne podatke i odredio sve važne varijable, potrebno je još imenovati obrazac za prijavu događanja/kampa i upisati godinu provedbe istog.
Ovaj modul pojednostavljuje provedbu svih potrebnih radnji oko organizacije događanja/kampova i ubrzava cijelu proceduru prijavljivanja, rezerviranja te na kraju i plaćanja odabranih događanja/kampova za članstvo Kluba. Na poslovima organizacije događanja/kampova sada mora raditi i do nekoliko djelatnika kluba u raznim radnim fazama pripreme i realizacije određenog događanja/kampa. WEB aplikacija e-klub većinu tih radnji preuzima na sebe i automatizira ih. Proces je za članove vrlo jednostavan: odaberu događanje/kamp kojem žele prisustvovati, sobu u hotelu, definiraju prijevoz, odaberu izlet ili neku drugu opciju te kliknu gumb “Prijavi”. Aplikacija rezervira mjesto, izračunava koliko pojedinog člana sve to ukupno košta i na kraju mu u njegov e-mail pretinac isporuči uplatnicu/poziv za plaćanje događanja/kampa. Ako klub tako odluči, može se izaći u susret članovima i staviti opciju plaćanja u ratama uz redovnu članarinu, ako se događanje/kamp dovoljno rano planira. U sustavu e-računi WEB aplikacije e-klub zaduži člana za isti iznos (označi crveno) i kad on plati svoj dolazak na događanje/kamp, razduži člana tj. prebaci status u plaćeno (zeleno). Ovaj modul također svojim načinom rada generira goleme uštede u obliku radnih sati djelatnika kluba jer većina njih koji sada rade na organizaciji i provedbi događanja/kampova implementacijom ovog sustava uopće nisu potrebni.
Glasanje
Ovim modulom također upravljaju ovlašteni administratori i putem tog modula mogu uređivati odabrane glasačke listiće modula e-glasanje po potrebi kluba. Modul e-glasanje se koristi za provedbu glasanja za određene funkcije unutar upravljačkih tijela kluba.
Dva su načina provođenja e-glasanja:
– javno (potvrdom unosa korisničkog imena i zaporke) ili
– anonimno.
Ovaj modul pojednostavljuje provedbu glasanja i ubrzava cijelu proceduru, kako za članove/glasače, tako i za djelatnike kluba koji provode sve radnje vezane uz glasanje. Za redovnu i svaku drugu izvanrednu provedbu glasanja članova kluba potrebno je oformiti tim ljudi koji će provesti glasanje i imenovati komisiju koja prati regularnost glasanja. Na kraju glasanja treba i prebrojati glasove, što jako dugo traje i iziskuje puno radnih sati i aktiviranih djelatnika. To u konačnici rezultira velikim troškovima. I na kraju svih tih obavljenih radnji, komisija treba sastaviti listu kandidata i pridružiti im osvojene glasove.
WEB aplikacija putem modula e-glasanje sve te predradnje i radnje sama odradi i kad istekne rok za glasanje, u nekoliko minuta obračuna sve glasove i napravi kompletno Izvješće provedenog glasanja, uključujući i koliko je točno članova s pravom glasa glasalo.
Kod ovakvog načina glasanja nema mogućnosti postojanja neregularnih listića, jer se mora strogo poštivati procedura glasanja. Svaki član može glasati samo jednom za jednog ili više kandidata ili lista, koliko je određeno samim glasačkim listićem. Dok član ne klikne na bar jednog kandidata ili listu (ako je tako glasački listić izrađen), neće mu biti dostupno krenuti dalje i na kraju kliknuti gumb “Glasaj“ da završi proces glasanja.
Ovaj modul svojim načinom rada generira goleme uštede u obliku radnih sati djelatnika kluba, članova izborne komisije te posebno Komisije za potvrdu regularnosti izbora (prebrojavanje glasova), jer oni u ovom sustavu uopće nisu potrebni. Također, štedi klubu papir na kojem se ispisuju glasački listići, smanjuje potrošnju tonera za ispis te na kraju ne treba zaboraviti i ekološku stranu ovakvog načina provedbe glasanja koja u današnje vrijeme nije beznačajna. Uz sve ove prednosti i uštede treba dodati i uštedu na prostoru za pohranu materijala provedenog glasanja (glasački listići i sav materijal provedenog glasanja) koji se moraju čuvati nekoliko godina.
Svi digitalni podaci se pohranjuju u sustavu WEB aplikacije i dodatno se arhiviraju (back up na Cloudu), a jedina isprava koja se ispisuje je Izvješće o provedbi glasanja, koja se sastoji od liste kandidata s pripadajućim osvojenim glasovima i Izvješću o ukupnom broju glasača/članova te o broju glasača/članova koji nisu pristupili glasanju te temeljem toga Izborna komisija proglašava provedene izbore regularnim ili neregularnim.
Glasanje
Ovim modulom također upravljaju ovlašteni administratori i putem tog modula mogu uređivati odabrane glasačke listiće modula e-glasanje po potrebi kluba. Modul e-glasanje se koristi za provedbu glasanja za određene funkcije unutar upravljačkih tijela kluba.
Dva su načina provođenja e-glasanja:
– javno (potvrdom unosa korisničkog imena i zaporke) ili
– anonimno.
Ovaj modul pojednostavljuje provedbu glasanja i ubrzava cijelu proceduru, kako za članove/glasače, tako i za djelatnike kluba koji provode sve radnje vezane uz glasanje. Za redovnu i svaku drugu izvanrednu provedbu glasanja članova kluba potrebno je oformiti tim ljudi koji će provesti glasanje i imenovati komisiju koja prati regularnost glasanja. Na kraju glasanja treba i prebrojati glasove, što jako dugo traje i iziskuje puno radnih sati i aktiviranih djelatnika. To u konačnici rezultira velikim troškovima. I na kraju svih tih obavljenih radnji, komisija treba sastaviti listu kandidata i pridružiti im osvojene glasove.
WEB aplikacija putem modula e-glasanje sve te predradnje i radnje sama odradi i kad istekne rok za glasanje, u nekoliko minuta obračuna sve glasove i napravi kompletno Izvješće provedenog glasanja, uključujući i koliko je točno članova s pravom glasa glasalo.
Kod ovakvog načina glasanja nema mogućnosti postojanja neregularnih listića, jer se mora strogo poštivati procedura glasanja. Svaki član može glasati samo jednom za jednog ili više kandidata ili lista, koliko je određeno samim glasačkim listićem. Dok član ne klikne na bar jednog kandidata ili listu (ako je tako glasački listić izrađen), neće mu biti dostupno krenuti dalje i na kraju kliknuti gumb “Glasaj“ da završi proces glasanja.
Ovaj modul svojim načinom rada generira goleme uštede u obliku radnih sati djelatnika kluba, članova izborne komisije te posebno Komisije za potvrdu regularnosti izbora (prebrojavanje glasova), jer oni u ovom sustavu uopće nisu potrebni. Također, štedi klubu papir na kojem se ispisuju glasački listići, smanjuje potrošnju tonera za ispis te na kraju ne treba zaboraviti i ekološku stranu ovakvog načina provedbe glasanja koja u današnje vrijeme nije beznačajna. Uz sve ove prednosti i uštede treba dodati i uštedu na prostoru za pohranu materijala provedenog glasanja (glasački listići i sav materijal provedenog glasanja) koji se moraju čuvati nekoliko godina.
Svi digitalni podaci se pohranjuju u sustavu WEB aplikacije i dodatno se arhiviraju (back up na Cloudu), a jedina isprava koja se ispisuje je Izvješće o provedbi glasanja, koja se sastoji od liste kandidata s pripadajućim osvojenim glasovima i Izvješću o ukupnom broju glasača/članova te o broju glasača/članova koji nisu pristupili glasanju te temeljem toga Izborna komisija proglašava provedene izbore regularnim ili neregularnim.